tisdag 6 april 2010

ändrade planer...

Ja, idag väcktes jag av ett sms.
Elinas lilla busa Inez hade fått magsjuka, så det blev inte något stan idag med tjejerna.

Istället tog jag mig en sovmorgon, vilket jag behövde efter en natt störd av oroliga drömmar och sömnlösa timmar.
Min underbare sambo stökade sen fram en riktigt god och rejäl frukost.
Jag glömde förresten berätta att jag fick en jättefin och väldigt uppskattad påskpresent av honom med.
Rätt storlek och allt! Snyggt jobbat!!'
Världens bästa, det är han...

Men vi åkte i alla fall som planerat till grå idag. Efter att ha uträttat några småärenden på stan... som att typ lämna in lönerapporten. Och så tittade vi tvärt in hos morfars på vägen.
Så nu sitter jag här på min mammas dator.

Har varit ut med skotern idag och hundspann.

Så mysigt det är.
Men dåligt av mig, första skoterturen i år och det är nu när snön (förhoppningsvis) är på tillbakamarsch...
Jag trodde aldrig att jag skulle klaga på något annat väder än slask och smuts på våren... Men nu är jag faktiskt lite less på att se snö komma ner från himlen...

Nej, nu har alla andra i detta hus gjort natt... så jag ska göra det jag med tror jag...
nattinatt

Inga kommentarer: