tisdag 5 maj 2009

Brun...

...jo, nu har nog nyansen på min hy gått mot mer brunt än nyss stekt röd!

Var "ledig" igår, dvs arbetslös... obokad... så efter att Cecc ringt och gjort lite planer med mig blev jag lagomt produktiv. Fick i alla fall bilen tvättad, så nu är blå blixten Sixten blank och fin igen... Eller ja... var blank och fin i morse åtminstone...
Det är nämligen så, att jag jobbar i Lövånger denna vecka... 4,8 - nästan 5 mil... och det ENKEL väg att pendla!! Och idag jobbade jag tre och en halv timma... körde typ 10 mil... känns inte värt egentligen, menne man får ju jobba i alla fall. I morgon jobbar jag ändå rätt så länge, 11.30-18.00.
Man får ta vad som ges helt enkelt. Och det verkar vara väldigt trivsamt där, där jag är. Hoppas på att få mer tid att prata med mina arbetskompisar imorgon bara...

Blev en lång helg i grå... det var jätteskönt! Känna lugnet!
Längtar redan tillbaka.

Men, det blev inget besök hos min kusin och deras lilla bäbis i helgen. Jag hoppas att vi kan komma snart någon annan dag istället.

Och förresten, på tal om gårdagen... Efter att vi hittat ett ställe att tvätta bilen på, tog vi oss två timmar på stan. Jag köpte några fina örhängen...
Men det var inte det jag tänkte berätta... utan att jag träffade Victoria... som åker iväg mot USA idag och ska vara borta i typ tre veckor och resa runt. Gud så kul det låter! Jag hoppa hon får the time of her life.


Nu, sängdax... läsdax

(och Mimmi!!! Om du läser min blogg... jag är snart klar med tredje boken!!!)


And by the way.... har man världens underbaraste pojkvän, så har man...
Du är bäst.
Kärlek!!!

1 kommentar:

nisan sa...

ja det funkar hur bra som helst just nu måste jag erkänna. Vi måste ses snart. Kram