måndag 18 maj 2009

Det bästa av allt!!

Ja, så har man gjort det igen... varit dålig på att uppdatera.

Menne, om det nu är någon som är in här och gluttar dagligen så vet den eller de att jag är en sån där periodare.

Mycket har hänt sen sist.
Fortfarande inte på topp.

Fick jobb fyra dagar förra veckan till sist. Men ingen på samma ställe. Fick dock dunder-migrän under natten torsdag/fredag. Så fredagens jobb gick bort, tråkigt nog då det var det jag sett fram emot mest.

Var och firade Ronnie en gång till under förra veckan. På hans riktigt födelsedag.
Det var skitkul att få träffa lilla Liv, hon är ju så fruktansvärt söt!

I torsdags var Sara och Ante förbi och visade upp lilla Iris...
Måste erkänna att det är lite jobbigt att säga och skriva namnet, då det är/var som "mitt". Det enda.
Men flickebarnet var väldigt gulligt, och hon vilade i mina armar en stund. Ska nog hälsa på där i morgon då mitt schema denna vecka verkar vara väldigt tillåtande!

Om jag har orken, som sagt... är definitivt inte på topp... ingenstans.
Tur han finns... min underbare pojkvän. Min klippa och tröst.
Finaste...

Och nu....
*trumvirvel*
Det Bästa av ALLT!!

Idag, då jag slutat jobba... så skyndade jag hem... bytte om och bytte väska...
Så skyndade jag ner på stan...
Och fick spendera min eftermiddag i sällskap av LINDA!!! Gud så efterlängtad!
Dessutom hade hon alla pojkarna med, men de fick vara själva lite så fick vi umgås lite på tu man hand. Men fruktansvärt kul att träffa Rasmus och Casper, eller kort och gott Rasper som jag slagit ihop namnen någon gång... Även Jocke. Han är så schysst!
Världens mysigaste familj. Och så glada småttingarna är, fast dom är ju inte ett dugg små längre! 5 och ca 3,5 år är dom nu. Och charmiga nånting!! Det är så roligt att dom inte alls är blyga!
Efter att vi varit på stan så åkte vi till lekparken på nordanå där Rasmus och Casper fick leka och oj vad dom lekte. Dom hade skitkul!!
Hoppas att jag hinner träffa dom lite mer innan de åker söderöver igen, på lördag... så fruktansvärt tråkigt. Jag önskar att dom kunde flytta tillbaka igen.
Och dom vill att vi flyttar ner... jag vet inte... småland, är det nått för mig?



Nä, nu är det dax att sova. Så man orkar med sig själv imorgon också.

Nattinatt...

1 kommentar:

Linda sa...

ÅÅÅÅ! Söt du är *kraaama* JOOOO!Småland ÄR nåt för dig!! Här finns det tokmycke jobb och..och...ja...JAG finns ju ;) Kram kram