söndag 24 maj 2009

Hemlis!

Vill tacka alla för en jättetrevlig lördagskväll!!!
Jag hade hur kul som helst, och jag är så glad att så många kunde komma. Inte minst Kricko som kom ända från Luleå. Men det var även jättekul att Markus kom, då det är så sällan vi ses nu mer. Maria, min ängel... så skönt att få talas vid. Och Erika, long time no see... men jag hoppas vi ändrar på det snart.

Jag hoppas att alla andra hade trevligt även.

Har haft en jätteskön helg.


Det roligaste av allt var, att jag i smyg planerat med Kricko ett tag att hon skulle komma. Utan att Johan visste något. Så han blev väldigt överraskad. Fast han nog lyckades lista ut det innan hon steg in genom dörren. Kul var det i alla fall. Lite hemlis.
Måste försöka ses oftare. Det är ju inte så långt mellan Skell å Lule.

Till veckan har jag jobb varje dag.
Gud så skönt att ha det klart redan!!
Dessutom bara på två olika skolor :P

Sen så ska vi träffa Johans barndomskompis och numera västerås-bo Lars med och hans lille son, Alfred som är ca 1 år och 3 månader. Det kommer att bli skitkul. Sån gullig unge och trevlig pappa. Får se, om dom kommer hit eller om vi skulle träffas i Boliden. Eller både och?!

Har i alla fall haft en väldigt soft dag idag. Kricko for väl hemåt vid 16-tiden tror jag.
Det mest produktiva jag gjort idag har nog varit att fixa till soffan och plocka tomglas och burkar :P Men så ofantligt skönt att bara ta det lungt. Välbehövligt tror jag.
Nu ska jag kura ihop mig i soffan igen och fortsätta se X-men - the last stand, när det nu börjar om. 4:an kör ju så besvärliga pauser så där mitt i, med nyheter och vädret. Kanske dagens i-landsproblem?

Vi ses!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag instämmer, vi måste göra om detta oftare! Tack för en trevlig helg! Kram kram! /Kricko