tisdag 19 maj 2009

Då var det typ bestämt!

Sommar och sol, samt sommarjobb...
Idag ringde telefonen.
Det var Anna på lassa - städet.
Hon var väldigt trevlig, som alltid.
Jag fick fem veckors jobb. Fyra på 75% och en på heltid.
Så var det med det.
Skönt som fan med inkomst. Men hälsan då? När ska man vara ledig? Har aldrig i mitt liv haft en semester. Tror att det börjar märkas av.

Efter att ha jobbat halvdag idag typ, så for jag och hälsade på Sara och lillan. Hon var på lite bättre humör denna gång, fast i och för sig så sov hon bara mest.
Så busade jag lite med Max, han är som så söt!

Sen var jag upp på solbacken och gjorde lite ärenden, typ handla lite matvaror och allergimedicin, innan jag hämtade min karl på jobbet.
Det blev typ diska - laga mat - däcka i soffan.
Jag som sett fram emot att en av mina favorit-teve-serier hade premiär idag. Så slumrade jag där lite, några minuter mot slutet av första avsnittet. Halvsovit hela aftonen framför teven faktiskt. Hua... borde ha gjort så mycket istället!

Var på väg mot duschen nu, men fastnade framför datorn.
Ska göra ett nytt försök.
Alldeles nu...
...om jag slutar skriva, så har jag lyckats.



Any minute now...


...any minute...


..now

1 kommentar:

Cecc sa...

Hej hej heeeeej!!! Då gör jag ett nytt försök å hoppas att den här kommentaren fastnar...... Testing testing 1 2 3.....

Bara en fråga ang ditt inlägg.... Vem var det som var på gott humör? Bebisen eller Sara? ;P

Vi hörs. Vinken