lördag 10 oktober 2009

Äntligen!

Ja, äntligen har jag köpt en fönsterskrapa!! Eller... raka heter det väl om man ska tala svenska. Men jag är jag och jag säger fönsterskrapa.
Nu har jag lite press på mig att torka fönster här hemma snart då, när jag skriver det här... att den är inhandlad.

Annars. Soft dag idag.
Gjort paj.

Har även världens underbaraste karl.
Som får mig att känna mig så älskad.
Tack för att du finns i mitt liv, finaste du.

Igår var vi till Maria en sväng och firade lite. Hon fyller ju år imorgon :D
Det var jättetrevligt att träffa alla där. Synd bara att jag var lite trött och Johan hade ont i magen...
Hon hade då fått det så himla fint hemma! Men hon har ju verkligen känsla för inredning. Dessutom så har vi lite samma stil även ;)
Hoppas du blev glad för presenterna i alla fall vännen.

Var btw och handlade och sen lagade god mat när Johan såg hockeyn. Sen när han såg fotbollen så passade jag på att se det första avsnittet av L Word säsong 6. Gud så bra serie! Förstår inte varför jag väntat så länge på att påbörja denna sista säsong.

Kikat på w-dresses på nätet idag! ;D


Nu, CSI Miami på teve eller Wall E på dvd?

Bjuder på en gammal goding här iaf :D


Inga kommentarer: