måndag 19 oktober 2009

Trist trist trist

Är som besviken.
På mig själv.
Hade sett fram emot denna dag nu ett tag.
Så är jag fortfarande sjuk.
Skulle fått vikariera på ett nytt ställe idag.
På Johans jobb.
Chans att få in en fot där.
Skulle vara så bra bra.
Hoppas att det kommer ett nytt tillfälle...

Är även fortfarande vaken... ligger i soffan och ser "vakna med the voice". Har laptopen på fåtöljen framför mig.
Men kommer nog att somna igen. Kanske.
Fast är så besviken och ledsen över att jag inte kunde genomföra dagens plan. Att sömnen kan utebli.



Sen måste jag även få uttrycka min förvåning över hur vissa kan tycka att att de har rätt att behandla sina medmänniskor.
Fast jag borde kanske inte vara förvånad. En gång idiot. Alltid idiot!!
Med ett sånt respektlöst beteende hoppas jag verkligen att någon lär dig en läxa, en hård jävla läxa, en vacker dag... För som du behandlar folk, förtjänar du all världens olycka och motgång.


På "the voice" snackar dom nu om jul.... mysigt...
Jag är lite sådär att jag kan längta till julen, men sen när man är där uppskattar man det inte riktigt och fullt ut.
Man hinner kanske inte.

Tänkte även här bjuda på en fin bild på min finaste lilla syster och hennes mysiga vovve Miami. Den är dock tagen med mobilen. Så, kvallan... ja, ni vet.


Å syrran, den finns i "original" på min dator även... Å jo, det är Miami till vänster och syrran till höger ;)

Nu. Sova lite till kanske?
Hoppas på bättring.
Fortfarande så besviken på mig själv.
Så irriterad på mig själv.
Men får tänka att det nog är bättre, att komma på en ny arbetsplats och vara frisk. Så man kan visa sig från sin bästa sida.

Wellwell... see you later...

1 kommentar:

Syster yster sa...

Men så himla fin bild!! Ojojoj! Kan man få nummret till den snyggingen? ;)
Och vad fin bloggen blivit!

Å tack min älskade syster! Du är bäst i hela världen! Vad skulle jag göra utan dig..?