söndag 18 oktober 2009

å hon NÖS...

å hon frös...
Lilla tösen hade snuuuuuva....

Jo. Förkyld.
Igen. Eller fortfarande?

Hade i alla fall en väldigt hektisk vecka. Nästan inte en lugn stund, med både jobb dag och kväll flera dagar. Så igår, lördag, morse så vaknade jag med all världens snor i näsan. Inte så konstigt ändå kanske, då min hals började vara riktigt ond och otrevlig redan torsdag och fredagen var den än värre. Var även hemma hela dagen på torsdagen med tung migrän, men då ingen kunde ta mitt pass på gården så smällde jag i mig tabletter och resorb och jobbade ändå där. Gick ändå hyffsat.

Igår var jag liggandes hela långa dagen. Vilket kändes så trist då vi bjudit hem Lena och Jocke. Det var så länge sen vi hittade på nått sånt med dom, så det kändes så värdelöst att jag skulle bli sjukare då. Förra gången vi bjöd hem dem så fick jag migrän och var även tvungen att avboka den dagen... så tråkigt.
Men, det kommer absolut fler tillfällen!!
Fast helgerna framöver verkar vara rätt fulla redan... menne.. vardagkvällar finns det ju även gott om!

Hua... nu ska jag krypa ihop i soffan igen tror jag.
Ska ju få jobba på JB imorrn så då vill jag vara frisk! Blir ju hur bra som helst om man får in en fot där även!!
Så nu, med vila, vätska och halstabletter ska det nog gå vägen hoppas jag...

Krya på mig så länge ;)

Inga kommentarer: