söndag 11 oktober 2009

Jamen...

Joo... då var det gjort!
Har torkat fönstren idag...
Eller ja, i v-rum å kök... fast inte utsidan i köket... kändes lite dumt då inte alla rutor gå att ta utsidan på! Sovrummets fönster är inte heller så smart... så det lämnade jag.
Har ju ändå alltid nere persiennen där så...

Har även fixat med lite annat, skulle ta och rengöra en ljuskopp och då for det in grejs under tummnageln så det började blöda. Inte kul. Dessutom högra. Så då blir man lite handikappad. Gör som ont... när man gör nått...

Har även varit på oriflame-visning hos Denise i afton. Det var jättekul! :D
Det var dessutom Lotta som jag umgicks så mycket med på gymnasiet som höll i det! Och massa roliga saker hade hon att visa! Jäklar lixåm.
Så jag beställde lite grejs till mig men även nån julklapp...
Börjar känna mig som mormor! Ute i god tid ;)
Drog även med mig min syster till Denise. Hon verkade även tycka det var trevligt och även hon hittade ett eller annat :)

Nu ska jag snart sova.
Ska titta på en lägenhet i morgon!
Får väl se.
Vad som sker.

Men först mysa lite i soffan med min älskling!!
Vilken tur att han står ut med mig!!

Vinken och natti!

1 kommentar:

Felicia6 sa...

Tjenare :) Jopp, jag har skrivit upp det på dig så det är lugna puckar :D
Kul att ses igår :) Kram