måndag 27 juli 2009

No Happis

Efter att ha sovit alldeles för få timmar natten till idag, bestämde vi oss för att skjuta upp resan norrut till imorgon.

Så nu ska vi lägga oss i tid.

Dagen har jag istället spenderat med att hämta min cykel som jag "glömde" på jobbet i fredags. Den var kvar, tack och lov!!

Sen gjorde jag lite ärenden på stan, var och handlade lite på MQ. Fikade med syrran, handlade även presenter till Markus som fyllt år.
När jag var med liten syster så ringde mormor och bjöd henne på mat. Då min mormor lagar kanske världens godaste mat, så ringde jag och frågade hur mycket hon tänkt laga. Lite fint så där bjöd jag in oss med. Så det blev lite buffé med kött och potatis samt plättar med hjortronsylt, rårörda hallon och så. Mums!

Nu ska vi bara se lite Twin Peaks innan det vankas sängen... ska bara komma ihåg att hämta tvätten...

Vinkevink

Inga kommentarer: