onsdag 9 september 2009

åttonde september

en magiskt fin dag

Solen sken så underbart varm idag. Hela dagen.
Både inne och ute.

Vaknade med en superfin frukost och underbar pojkvän tidigt i morse. Fick presenter som jag aldrig ens drömt om att jag skulle få, utan måsta spara ihop till själv... Finaste, älskade, så rätt!

La några timmar på att fixa lite och dona en del, svara på diverse sms, facebook-mess samt i telefonen.
Så roligt att så himla många ändå kom ihåg en. Fina vänner man har och bra uppfinning det där med fejsan!

Efter lite piffande så kom Elina med Inez och mötte upp mig här hemma så gick vi ner en sväng på stan för att även Cecc skulle ansluta sig till tjejgänget.
Vi sprang runt i lite affärer och jag hittade till min lycka trekvarts-leggings i det material jag sökt. Så jag fick handla lite bara.

Sen gick vi hem till mig och jag bjöd på massa go-fika med slisk-inslag. Sedan dess har jag varit sockerhög!
Det var jättemysigt och Inez visade sig från en väldigt charmig sida!

När damerna lämnat lyan och Johan kommit hem med goda subway-mackor så dök Lena upp och sen även min söta lilla syster.
Vi såg Idol tillsammans och bara pratade och hade det mysigt och trevligt. När Lena gick hem kom även Maria. Så det blev en rätt sen kväll, med mycket socker och massa med prat och trevligheter.
När Emma och Maria var på väg hem, så ringde det på dörren igen och jag blev väldigt förvånad! Men det var ju Emmas Chrille som tittade in och önskade grattis på födelsedagen även han. Så tossigt!

Nu sitter jag och känner mig så fruktansvärt nöjd med dagen. Det var den bästa av dagar...
Tackar alla kära goa vänner för alla gratulationer och presenter.
Ni är guld värda!

Nu, medan jag väntar på att sockret ska landa ska jag se lite teve... tror jag...
Är dock redan fruktansvärt trött. Kan vara en bra dag att vända dygnet på tror jag. Hoppas jag.
Ställa allt på rätt kant igen!

Nej, tusen tack alla fina och sov nu så gott...

Inga kommentarer: