fredag 11 september 2009

The first time...

Ja, första gången...
...vi träffades i personalgruppen alla vi som nu ska jobba tillsammans i höst.

Så fruktansvärt kul vi har haft det och så bra alla kommer överens!

Vi spenderade hela gårdagen på gården och gjorde massor med tänkande och lärde känna varandra lite så där... Sen kvällen och natten, och ja morgonen spenderade vi i en jättefin strandvilla på Byske Havsbad. Det var så fint där och utsikten från köket/teverummet var ju helt enorm. Det var ju då tydligen det finaste boendet man kan få på havsbadet. Det var ju kul att få prova det.

Känns jättekul i alla fall att få börja jobba med dessa människor! Tror det kommer att bli en väldigt bra höst detta.

Just nu är jag lite trött... då jag två nätter i rad nu sovit lite konstigt och för lite... men, det är ju helg nu! Skönt!

Nu ska jag nog göra mig lite lunch och så kanske bege mig ut på nått äventyr sen. Få se...

Vinkevink

Inga kommentarer: