torsdag 3 september 2009

Grattis Mormor!

Idag har vi varit och firat mormor Berit som fyller 77 år!
Hon var dock lite förkyld och väldigt hes och inte i tipptopp form, så hon orkade inte ställa till med smörgåstårta och annat. Så istället blev det pizza-middag hemma hos dom i Klutmark. Väldigt trevligt att träffas lite i släkten sådär, även om det inte blev så länge.
Det gäller som att passa på...

Ska fara dit och bjuda dem på fika när jag fyller år, så slipper de åka in till stan och ta sig upp för alla trappor för att hälsa på mig. Så istället tänkte jag att jag far till gammlern istället. Ta med mig fika och hälsar på både morfars och farfars... kanske inte blir samma dag då dock ;)
Kan ju bli lite mastigt annars, med massa fika samma dag, för mig!

Kan även berätta att tabletterna inte funkade så bra som jag hoppades igår heller...
Ska försöka en ny taktik i kväll/natt.
Men, månen. Den är var ju full igår... det märks.

I morgon afton blir det nog att fara till grå. Fredagsmys hemma hos mamma!
Men sen, vad helgen har i sitt sköte, det återstår att se...

Nu, tevesoffan... nattinatt

Inga kommentarer: