onsdag 30 september 2009

sleepytime and restless

Är man på väg dit nu igen?

Borde gå och lägga mig, men jag vet inte varför...
Känner mig, jag vet inte... bedövad?


Har iaf jobbat kväll ikväll, det var som alltid kul!
Jobbar imorgon kväll med. Sen torsdag och fredag ska jag jobba som lärare!! Så kul!


Sitter dock här nu, kommer på mig med att spela "bara en till" på king, och göra fåniga quiz på fb.
Man borde nog gå och lägga sig då det börjar vara riktigt dåliga teveprogram i rutan.
Har dessutom bara en disc kvar på GA säsong 3. Sparar den till sen. Imorgon kanske.

Jasi. Göra nått vettigt?
Som att gå och lägga sig?
Snart... kanske snart...
Har iaf en rolig historia-tidning som väntar på att fortsätta bli läst. Läser om en jude som var spion åt nazisterna under ww2, artikeln är inte lång. Men jag hinner oftast inte läsa så mycket innan ögonlocken trillar igen!

Är btw sugen på att åka till happis, köpa nya madrasserna och sånt. Även fruktansvärt sugen på att beställa sängen vi ska köpa.
Den är såååå fiiiin...

Nu, ett försök...
vinkevink

1 kommentar:

Hunken sa...

Sova nuuu!!!