fredag 18 september 2009

early morning bird

ojoj... över 900 besökare...
Tufft!

Jo, jag är uppe tidigt idag! Inte sent ;)
Fast jag haft en släng av väldig trötthet igen...

Jobbade första "riktiga" kvällen igår i alla fall. Det gick hur bra som helst och jag jobbar ikväll med och ser bara fram emot det.
Nu på dagen så ska jag vara gympalärare! Äntligen har det börjat lossna lite i poolen. Så jag kanske överlever hösten ändå.
I helgen har vi någon sorts utbildning, både lördag och söndag, på efyran. Det kan bli intressant även det. Är ju även nyfiken på att se hur dom gjort om där, för jag har hört rykten om att det är gjort!

Annars då?
Jo, i tisdags var jag och Cecc till Drängsmark och hälsade på Elina och Inez och passade även på att uppvakta dem, då Inez fyllt och Elina fyller år.
Jag hade med mig min fiiiina kamera och jag tror jag lyckades ta ett eller två fina kort :) men det var så himla soligt ute! Vilket i och för sig var väldans skönt, då vi spenderade det mesta av dagen med att sitta ute och mysa på en filt på gräset. Inez är ju för gullig. Värsta mysproppan. Hon komme och gosade på mig en stund och gav mig lite "pussar", men hon hade nappen i munnen. Så, det blev mest duttar med baksidan av den.
Onsdag var jag och Maria på en liten turné och kikade på möbler och grejer. Vi åkte till Byske och kollade in möbelaffären där, även inredningsaffären i Kåge var vi på. Sen for vi in till stan och kikade på lite sånna saker med. Kul var det. Och snart ska jag beställa våran nya säng!
Igår så var vi och kikade på den där lägenheten på bladgatan. Men jag tror att den inte var något för oss ändå när allt kom omkring. Den var fin, men det var mycket som var lite "halverst" på den. Typ att toan var i behov av renovering till exempel. Sen så kändes den nästan lite "trång", tyckte vi... så vi känner oss tveksamma. Tyvärr!

Nu ska jag snart fixa mig lite frulle och så. Börjar inte jobba förrän 11 ändå. Så jag har rätt mycket tid på mig. Hinner säkert se ett avsnitt av GA innan jag far ;)

Vinkevink

Inga kommentarer: