tisdag 1 september 2009

wasted day...

Idag har vart en rätt värdelös dag...
Vaknade med huvudvärk, som fortfarande sitter i...

Så, min dag har mest bestått av utflykter från soffan till toan och så tillbaka igen.
Inget spännande alltså...

Så här på småtimmarna så har det i alla fall lättat lite och jag sitter och lyssnar på musik.
Sköna och underbara In Flames... I love...

Höll dock på att sätta min drink i halsen i fredags då jag trodde att Ronny var på väg att jämföra "Dead by April" med mina kära "flammor", mina husgudar.
Men, som tur va så hade han rätt så mycket samma åsikt som jag.

Trodde jag skulle sitta barnvakt åt Lilla Liv idag. Men de hörde inte av sig och jag gjorde inte heller det, då mitt huvud varit nära kokpunkt och explosion idag.

Johan har tagit på sig att jobba hela nästa helg btw.
Från typ 10 på lördagförmiddag till ca 10 söndag. Så man får passa på att rå om sambon på fredagskvällen istället.
Har pratat med Maria lite, kanske umgås med henne i helgen då, eller fara till grå å mysa... får se...

Nu har klockan skenat igen...
Attans rabarber...

Ska göra ett tappert försök att sova... men framförallt att stiga upp i lagom tid imorgon.
I morse blev jag faktiskt väckt av en skata på balkongfönstret.
Lite ironiskt.
Ni som känner till skat-historien vet vad jag menar... för er andra... är det en annan historia, som man brukar säga.
Men det involverar en skata och min sömntalandes sambo.

Här, en nattis-sång...


...och Maria... tack för alla samtal...


Inga kommentarer: