söndag 8 november 2009

Allra käraste Syster

Idag har vi firat min lillasyster som fyller år!
Hur mycket hon fyller avslöjar jag inte, men hon är fortfarande fyra år yngre än mig... och två månader, exakt!




Det verkar som om du är nöjd med din dag och då är jag nöjd med :) Jag hoppas presenterna blev bra. Att filmen faller i smaken. Hon fick även ett halsband á la Carrie i sex and the city. Men givetvis stod det Emma på det istället.

När vi då var i grå passade vi på att gratta min far på farsdag och sedan bar det av till klutmark för att avnjuta den traditionella försmaken av julbord, som vanligt farsdag.
Ingen kan laga mat som min mormor! Lite besvärlig är hon dock, då hon inte kan sitta på rumpan och låta andra jobba ibland. Men, hon känner sig väl lugnare i sig själv om hon får göra det som hon vill...



Hade i alla fall hur kul som helst igår. På personalfesten!! Gud vilket skönt gäng jobbarkompisar man har... De bästa!! Och världens bästa chef även!!
Vi ska ta och hitta på nått mer snart har jag hört ryktas om...

Nu ska jag slötitta lite på teve innan jag ska krypa till kojs... i nya fina sängen ;)
(jag känner mig inte tjatig riktigt ännu... jag är så grymt glad och nöjd över den!!)

Inga kommentarer: