torsdag 26 november 2009

novembermörker och fulla muggar

Nu är det mycket igen!

Kan skylla på den mörka novebermånad vi har, på de bristfälliga uppdateringarna.
Fast har haft riktigt mycket nu ett tag. Mycket att stå i!

Har både tisdag och onsdag jobbat på en gymnasieskola, 8 timmar per dag... plus att jag båda dagarna även jobbat på fritidsgården. Så jag har typ jobbat från 8 på morgonen till närmare 22 på kvällen...
Kommer att vara på gymnasieskolan i alla fall till på onsdag nästa vecka få se.
Väldigt kul att komma in på ett nytt ställe i alla fall, kan ju behövas med de dystra prognoser man ser...

Haft väldigt fullt upp senaste veckan, vet inte om någon orkar läsa vad man haft för sig. Men det har i alla fall varit jobb, klassfest, oriflame-party här, jobb och så lite till jobb... ungefär så...
Tackar mina gamla klasskompisar från början av universitets-tiden för en jättekul lördagkväll och tackar alla som kom på söndagen på oriflame, för det vart riktigt kul och mysigt tycker jag.

Nu, plockar jag lite... tänkte slappa framför datorn en stund mellan disk och matlagning, och så vidare innan man ska fara iväg igen. Men ikväll blir det nöje. Make Up Store har klubbkväll, vilket jag sett fram emot sen jag fyllde år, så nu kanske jag ska använda en födelsedagspresent från svärfars!

Vinkevink... tills vi ses igen!

Inga kommentarer: