måndag 9 november 2009

Finfrämmen

Jasi, en dag. Måndag. Idag!
Har spenderat största delen av min vakna tid på stan, först i sällskap med Sara och lilla Iris och Maria med lilla Signe. Så söta barn. Även min syster kom och gick. Och kom, och gick...

Sen, var min energi helt slut när jag kom hem. Har som dåligt med den varan just nu. Inte kul att aldrig orka leva "normalt"... Så, kaoset i lägenheten kvarstår...
Så har det börjat växa disk i köket... igen... jag som fick det så snyggt där inne före helgen, och jag tycker ju att vi knappt varit hemma nått sen dess...
Men. Får ta tag i det, imorgon...

Har då även haft främmande idag, finfrämmen riktigt!
Farmarn Furious a.k.a Andy Lee (som nu, by request, står med på the list ->).
Han lämnade syrrans och mitt gamla nitendo, 8-bits. Men, han lämnade även sin klocka!! Så jag antar att vi får mer besök av honom framöver... :P

Nu ska jag fixa, så allt är i ordning för imorrn, då jag, om det blir så, ska följa med mina päron till happis och ikea :)

Vinkevink

1 kommentar:

Andy sa...

"Ordning är ordinärt, mästaren behärskar kaos".. Jag förtjänar inte att ha en klocka, jag tar av mej den ock lämnar vart som helst.. suck