lördag 7 november 2009

Ja, se det snöar!

Igår var en ovanligt produktiv dag för mig, kändes det som!
Jag har ju mest varit mer eller mindre apatisk de senaste veckorna...
Men, mor och far kom med stora släpen igår förmiddag, så vi kunde köra massa skrot till soptippen och så hämtade de hem nå grejer även.
Så skönt det kändes, att dumpa fem sopsäckar med skräp!
Snacka om Fengshui!

Sen blev det att duscha och fräscha för mig och bege mig ner på stan för att försöka uträtta några ärenden.
Jag tog mig inte igenom hälften av dem ens tror jag. Virrpannan...
Men jag mötte upp Maria och syrran på syrrans jobb och så gick vi och tog en fika. Det var mysigt!

Handlade sen på vägen hem, till fredagens mys-middag.
Blev supergott!
Så myste vi bara i tevesoffan och njöt av att vara lediga och tillsammans en fredagskväll. Hör inte till vanligheterna nu för tiden!

Idag vaknade man upp till ett vinterlandskap!
Så mysigt!!
Det tycker jag om.
Men nu börjar jag få panik att sätta upp mer vintriga gardiner.... som sagt, mer eller mindre apatiska jag...

Oturligt nog så var jag så trött, att jag steg upp så sent, att älsklingen var tvungen att fara innan våran mysiga lördagsfrukost var avklarad... Han är med Jocke och några till och pangar just nu. Hoppas dom har underbart roligt!!
Jag ska börja göra mig klar för dagens personal-fest nu snart jag. Vid 16-tiden ska vi lämna staden... för att bege oss mot Boliden! Blir spännande...
Kommer att bli en tok-rolig kväll/natt!!





Vill bara tillägga, att jag

ÄLSKAR NYA SÄNGEN

Inga kommentarer: