måndag 31 augusti 2009

Matfesten igen!

Idag, skön söndag!

Vi mojsade på hela förmiddan och tog det bara lugnt med sen frukost och så. Mysa i soffan. Bara vara.
Sen, när vi börjat fundera på att fara ner på matfesten så värmde vi lite rester från gårdagens fantastiskt goda mat. Men så, ringde det på dörren!
Iiiik! Jag hade ju inte ens satt på mig brallor eller nå. Men så var det ju bara Eeemil...

Det visade sig att dom med skulle ner på området. Så vi gjorde sällskap.
Hur nice som helst!!

Dessutom, ett extra stort tack till Petter som gav bort en biljett till oss!

Vi hade jättetrevligt. Träffade massa människor. Kul att umgås med Susanne och Emil som alltid.
Tänkte nästan spela spel eller se film ikväll... menne... blev inte så.

Började plocka och städa lite när vi kom hem och huxan fluxan var klockan ändå lite för sent.

Men det blir en annan gång istället!

(Måste förresten säga att oliverna vi köpte på matfesten kanske var något av det godaste jag ätit... tur att vi har kvar några! Men rekommenderar att köpa sånna för alla :))

Nu ska jag snart krypa ner i sängen hos min sovande älskling.
Han är nog världens bästa!!

Sov gott...

Inga kommentarer: